Despre cum chiar nu mai contează

Voiam inițial să scriu un post în care să fac reclamă negativă unui magazin de electronice, electrocasnice și altele din Iulius. Voiam să îmi aștern indignarea și nervii avuți până în momentul în care am intrat în posesia unui anumit gadget. Pur și simplu nu am înțeles (și nici acum, de altfel) cum se poate ca transferul unui produs dintr-o parte în alta a orașului (fizic, dintr-un capăt în altul) să dureze 2 zile, plus încă 3 până să am confirmarea că produsul se poate livra, plus multe altele despre care eram pornită să scriu, dar nu o voi mai face.

Toate astea nu mai contează acum. Am, în sfârșit, noua “jucărie” în posesie și în momentul de față pot să trec cu vederea anumite lucruri, poate și datorită faptului că în trecut s-au comportat foarte OK. Sper ca acesta să fie un caz singular, în care lipsa de interes a lor vis-a-vis de client să fie datorată unor probleme interne de comunicare și unor factori ce nu țin de ei, neapărat. Oricum, mai este mult de lucru pe partea de customer service.

Dar Azi sunt amabilă. Și calmă. Se putea și mai rău de atât. Nu spun că e în regulă, ci doar că nu vreau să fiu rea. Azi sunt ca un copil fericit, ce primește bomboane de ziua lui sau cadouri de Crăciun.

Și asta e tot ce contează în momentul acesta!

 

2 thoughts on “Despre cum chiar nu mai contează

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *